Tipu di imballaggio blister-1: imballaggio blister sigillatu facciale è imballaggio blister sigillatu full face

Chì ghjè l'imballaggio di a carta blister?
L'imballaggio di carte blister hè l'imballu chì u plastica disossatu mantene u pruduttu contru à u cartone rigidu.

Tipu di imballaggio blister card
Ci sò sfarenti tippi di imballaggi in blister chì includenu imballaggi in blister di sigillatura facciale, imballaggi blister di sigillatura facciale piena, imballaggi blister intrappolati, imballaggi blister di carta, ecc.

Questu articulu serà introduttu i dui stili di imballaggio blister più famosi - imballaggio in blister di sigillatura facciale è imballaggio in blister di sigillatura facciale piena.

*Un blister di sigillatura facciale hè chì un plastica formata circunda un pruduttu è dopu hè sigillatu à calore nantu à i bordi à un pezzu di carta di carta di supportu.U sigillu hè solu nantu à u bordu di u plasticu - chjamatu flange di sigillatura di calore mentre chì u restu di a carta resta scupertu.

* Un blister di sigillatura facciale hè simile à u blister di sigillo facciale;in ogni modu, l'imballa plastica si estende à tutta a faccia di e carte.Questu offre più durabilità è forza à i bordi di a carta è rinforza ancu a tabulazione.

Cumu funziona a macchina di imballaggio blister nantu à i dui tipi di imballaggio?

--Per l'imballaggio in blister di sigillatura facciale, a macchina di imballaggio in blister AC-400 turntable hè adatta.U rollu di PVC serà riscaldatu è furmatu per diventà un blister, dopu u blister serà tagliatu da u muffa fustellata, chì hè persunalizatu da a vostra dimensione di u produttu.

U blister tagliatu serà trasferitu automaticamente à e cavità persunalizate nantu à u turntable.Allora u travagliadore mette u pruduttu (l'alimentatore hè opzionale), a carta di carta serà ancu messa automaticamente da a macchina.

Quandu u pruduttu hè finitu di termosigillatura, u pruduttu serà trasferitu automaticamente à u trasportatore.

AC-400 流程图

--Per l'imballaggio in blister di sigillatura facciale, a macchina di imballaggio in blister AC-330 Linear hè a suluzione perfetta.

A cuntrariu di u pruduttu di imballaggio in blister di sigillatura facciale, u blister sarà prima sigillatu à calore à carta di carta, dopu u pianu di sigillatura serà tagliatu in parechji prudutti finiti.

U benefiziu di stu flussu di travagliu assicurarà chì u bordu di u pruduttu tagliatu hè liscia è ùn ferite micca u nostru dito.

3b27c2d1-2dcf-442d-90a3-35b6982292fa

Wenzhou Anchuang Machinery Technology Co., Ltd hè u manufactur principaliurer di machine à imballaggio blister intelligente in Cina.
Se vulete più infurmazione nantu à a nostra macchina di imballaggio blister, cuntattateci à +86-13600682556 o dumandate un preventivu.


Tempu di post: 18-aug-2022