Cumu mantene a macchina di imballaggio

Sapemu tutti chì i nostri prudutti di a macchina di imballaggio anu da esse mantinuti durante l'usu di ogni ghjornu.Altrimenti, a macchina hè propensa à fallimentu o efficienza di imballaggio ridutta.Per fà un megliu usu di a macchina di imballaggio, u mantenimentu di ogni ghjornu hè assai necessariu, allora chì deve esse attentu à u mantenimentu di ogni ghjornu di a macchina di imballaggio?

A macchina di imballaggio hà un aspettu compactu, funzioni pratiche, operazione còmuda è prezzu ecunomicu.A cumminazzioni di una nova generazione di tecnulugia risponde à i bisogni di a vita di ogni ghjornu in larga misura.L'imballazione manuale tradiziunale hè inefficace è periculosa.Quandu l'imballu meccanicu rimpiazza l'imballu manuale, l'efficienza generale hè significativamente migliorata.

U mantenimentu di a macchina di imballaggio da u fabricatore di a macchina di imballaggio hè assai impurtante per un usu à longu andà.

1. A scatula hè dotata di un dipstick.Prima di inizià a macchina di imballaggio, riempite tutte e pusizioni cù oliu, è stabilisce u tempu di riempimentu d'oliu specificu secondu l'aumentu di a temperatura è e cundizioni di u funziunamentu di ogni cuscinettu.

2. L'almacenamiento d'oliu à longu andà in a scatula d'ingranaggio di verme.Quandu u nivellu di l'oliu hè altu, l'ingranaggio di verme è u verme si infilaranu in l'oliu.In u casu di funziunamentu cuntinuu, rimpiazzà l'oliu ogni trè mesi.Ci hè un tappu di drenaje d'oliu à u fondu per drenà l'oliu.

3. Quandu u rifornimentu di a macchina di imballaggio, ùn permettenu micca chì a tazza di l'oliu sbocca, è ùn curre micca l'oliu intornu à a macchina di imballaggio o in terra.L'oliu contamina facilmente i materiali è affetta a qualità di u produttu.

Per u tempu di mantenimentu di a macchina di imballaggio, i stessi regulamenti sò fatti:

1. Verificate i pezzi regularmente, una volta à u mese, verificate s'ellu i bulloni, cuscinetti è altre parti muvimenti nantu à l'ingranaggio di verme, u verme, u bloccu di lubricazione sò flessibili è purtati.Se si trovanu anomalie, riparà in u tempu.

2. A macchina di imballaggio deve esse stallatu in un ambiente seccu è pulitu, è ùn deve micca travaglià in un ambiente chì cuntene àciti è altri sustanzi corrosivi à u corpu umanu.

3. Dopu avè usatu o cessatu l'operazione, pigliate u tamburinu, scrub the powder restante in u tamburinu, è poi installate per u prossimu usu.

4. Se u pacchettu ùn hè micca usatu per un bellu pezzu, sguassate u pacchettu sanu sanu, è a superficia liscia di ogni parte deve esse chjappata cù oliu anti-rugginu è coperto cù un pannu.


Tempu di Postu: Aug-08-2021