Cumu sigillà l'imballaggio in clamshell

Chì'imballaggio a conchiglia?

L'imballu Clamshell hè un tipu di imballaggio di carta blister chì usa blister di dui pezzi per realizà u pacchettu sigillatu.

I metudi di sigillatura

Ci sò trè metudi cumuni cumuni per u pacchettu di sigillatura di clamshell.

  1. sigillo di buttone: furmendu a parte cuncava è cunvessa per fà u blister sigillatu.
  2. Sigillatura di cerniera: furmendu una cerniera in u blister per realizà u rail sigillatu.
  3. Sigillatura termica: Aduttà a RF (Radio Frequency) o ultrasonica per fà u sigillatu clamshell.

Apparatu

L'imballaggio Clamshell hè largamente utilizatu in diverse industrie.Cum'è l'imballaggio di blister per i cosmetichi, l'imballaggio di blister per a cura di a pelle-crema solare, l'imballaggio di blister elettrico, l'imballaggio di blister hardware, ecc.

Per l'imballu di clamshell di capacità bassu, i clienti utilizanu u sealer clamshell handheld per fà l'imballu. Ma u sealer clamshell handheld ùn pò micca cumpiendu u requisitu per l'alta capacità.

Tuttavia, per i clienti cù grandi quantità di esigenze di imballaggio, i metudi sopra ùn ponu più risponde à i so bisogni di produzzione di pacchettu clamshell.

Soluzione di sigillatura auto clamshell

A nostra sucietà fabrica una nova macchina di imballaggio clamshell per a suluzione di imballaggio clamshell d'alta capacità.

Basta à mette u blister pre-fattu è u pruduttu, tuttu l'altru passu serà finitu da a macchina, è serà una soluzione di imballaggio veloce è più altu.

U flussu di produzzione hè U travagliu di u locu di u blister pre-fattu → a carta di carta stende à u blister → u produttu di u locu di u travagliu → u blister fold è bulked da u manipulatore → a seconda pressione di fibbia aghjuntu da u manipulatore → u pruduttu di u produttu

cumu-sigilla l'imballu-clamshell

Pudete cuntrollà u video per amparà di più nantu à sta macchina automatica di imballaggio clamshell.

Wenzhou Anchuang machinery company hè una sucietà chì si focalizeghja nantu à a suluzione automatica di a macchina di imballaggio blister, avemu parechje diverse esperienze di imballaggio di carta di carta blister di industria, a nostra tecnulugia mutuale è l'esperienza industriale prufessiunale farà a vostra attività più successu.
Cuntattateci per avè più dettagli nantu à l'infurmazioni nantu à a macchina di imballaggio di carta di carta blister!


Tempu di Postu: Nov-04-2021