Saldatrice a caldo di plastica per imballaggio in blister.

U fondu di plastica calda di a macchina di imballaggio di plastica hà una bella apparenza è un bonu rendimentu.Quandu i dispositi elettronichi d'alta precisione sò usati per u funziunamentu di l'interruttore di u timer, i trasformatori d'alta putenza anu i vantaghji di riscaldamentu veloce, cunti precisi, imballaggi una volta è prudutti di sigillatura, è alta rata di cumplimentu.
A macchina di imballaggio blister hè faciule d'operare.
1. U funziunamentu di a macchina di imballaggio in plastica hè simplice: sceglite solu u ritardu di tempu, u tempu di riscaldamentu, u tempu di rinfrescante è e parti di cunversione di corrente di riscaldamentu, tavola rotativa manuale, software di sistema di tempu di ritardu di l'equipaggiu, sistema di riscaldamentu è sistema di refrigerazione funziunamentu attuale cumpletamente automaticu, u tuttu u prucessu hè chjusu.
2. A tavula di u funziunamentu di a macchina di imballaggio blister hà trè prucessi, a velocità di imballaggio hè più veloce, è l'efficienza di a produzzione è di fabricazione sò alta.
3. A cunchiglia di muffa di a macchina di imballaggio blister hè solu adattatu per u sigillamentu di u bordu di u pezzu di blister è a parte di a carta di carta, chì ùn dannu micca l'imballu.I pezzi di aspirazione è e carte di carta ponu mantene un aspettu pulitu è ​​bellu.
4. A struttura di u corpu di imballaggio plastica hè ferma, affidabile è durable.


Tempu di Postu: Mar-03-2022