Sei tendenze maiò chì afectanu l'investimentu in i novi dispositi di imballaggio blister di batterie

Sicondu un novu rapportu, trè quarti di i rispondenti di u dispositivu di imballaggio blister di batterie dicianu chì e so cumpagnie speranu di fà investimenti di capitale in i prossimi mesi 12-24, sia da rinfurzà vechji arnesi o da cumprà novi equipamenti. è i rigulamenti, è ancu u costu è u ritornu di l'investimentu. I regolamenti è i disrupzioni causati da COVID-19 anu ancu guidatu a dumanda di equipamentu innovatore è avanzatu.
Automatizazione: Più di 60% di u processu di imballaggi di blister di batterie è cumpagnie di servizii cunnessi anu dettu chì, s'ellu anu l'uppurtunità, sceglienu di automatizà l'operazioni, è l'accessu remotu diventa più necessariu.
A cumpagnia investe in machini avanzati per aumentà a velocità è l'efficienza di imballaggio. Esempii di l'equipaggiu di linea di produzzione automatizata include:
· U sistema di etichettatura attacca film wrap-around o etichette di carta à i cuntenituri à una velocità di 600+ per minutu.
· Tecnulugia Form-Fill-Seal, chì usa un unicu pezzu d'equipaggiu per furmà cuntenituri di plastica, riempie i cuntenituri è furnisce sigilli ermetici per i cuntenituri.
· Duvuta à u valore tamper-proof è u sigillo strettu siparati, machine à imballaggio blister automatica sò divintatu di più in più popular.Imballaggio blister automatica migliurà l'efficienza di a linea di pruduzzione, mantenendu a coerenza è a qualità.
· A tecnulugia digitale, l'Internet di e cose, è a blockchain aiutanu l'imprese à cunnette e so machini à i dispositi intelligenti, à risolve i prublemi è à signalà errori, ottimisà l'operazioni, acquistà insights in dati trà e macchine, è documentà tutta a catena di supply chain.
L'auto-amministrazione hè diventata più cumuna, cusì a pruduzzione di i dispusitivi d'auto-iniezione è di siringhe pre-piene hè aumentata. A cumpagnia investe in l'equipaggiu di assemblea è di riempimentu per ottene tempi di cambiamentu rapidu per diversi autoinjectors.
I medicini persunalizati guidanu a dumanda di macchine chì ponu imballà i picculi lotti cù tempi di piombu più brevi. Questi lochi generalmente necessitanu una pianificazione agile è rapida da u fabricatore farmaceuticu.
Imballaggio digitale chì comunica direttamente cù i cunsumatori per assicurà u monitoraghju medico è migliurà i risultati di trattamentu di i pazienti.
Cù l'aumentu cuntinuu di i tippi di prudutti, e cumpagnie di imballaggio necessitanu di più in più una produzzione flessibile in quale e macchine ponu esse cambiate da una dimensione di produttu à l'altru. dimensioni, e formule, e machines portable o picculu-batch diventerà una tendenza.
A sustenibilità hè u focu di parechje cumpagnie perchè volenu riduce i rifiuti è aumentà l'efficienza di u costu. L'imballaggio hè diventatu più ecologicu, cù più enfasi in i materiali è a riciclabilità.

Per vede l'automatizazione di l'imballaggio di blister di batterie, soluzioni di imballaggio è materiali, per piacè vede più infurmazione in u nostru situ web.


Tempu di Postu: Dec-22-2021