Cume hè a vostra macchina di imballaggio blister?

U blister hè un tipu di plastica cumpletamente trasparente.Sicondu u prucessu d'absorzione plastica, a foglia di plastica trasparente hè fatta in una forma di protrusione speciale, chì hè cuperta nantu à a superficia di u pruduttu, chì pò esse usata per u mantenimentu è a decorazione di u pruduttu.Cunnisciuta ancu com'è macchina di imballaggio blister.Copertura di a pompa di vacuum.
Cumu pò esse pruduttu un blister di marmellata di carta?
Pruduttu di prova di imballaggio in blister sigillatu di carta di carta.
Macchina automatica di imballaggio blister rotante à quattru stazioni.
U mudellu di quattru stop show.
U principiu di basa di selezzione di fusione di calore à alta frequenza:
Scaldate a pezza di u produttu secondu u muffa d'alta frequenza per fonde u plasticu è u plasticu.Plastica è carta di carta o carta di carta è carta di carta cunnessione plastica.I carte di carta di fusione sò generalmente rivestiti di polietilene o APET in u prucessu di imballaggio è stampa.A cola PETG si fonde sottu l'effettu di a macchina à alta frequenza.
caratteristica:
1. Sta macchina turntable hà quattru stazioni, aduprà u tempu di stallà u tempu ciclu di cunversione.Un operatore attuale hè nantu à a macchina per uperà, è a so capacità di produzzione pò esse ottenuta da un turntable tradiziunale di dui stazioni.Dui stazioni spinghjenu a macchina automatica di taglio di tubi.Quattru volte a macchina turntable manuale di trè stazioni.A causa di a pusizioni precisa di l'indexer è di u prucessu prufondu di i mudelli di manca è di diritta, a qualità di a so saldatura elettrica hà migliuratu l'affidabilità in l'artighjanali tradiziunali.
2. Aduprà u software di u sistema di scossa cum'è a surgente di u campu elettrostaticu per migliurà l'affidabilità di u software di u sistema di scossa generale in u mercatu di vendita è riduce a probabilità di u focu.
3. Per riduce megliu a pussibilità di incidenti di u focu per via di prublemi di funziunamentu attuale, usemu l'equipaggiu di prutezzione di u focu per mantene e muffa.
4.3-6 stazioni ponu esse persunalizati, cuntrollu autumàticu di i materiali, salvà u capitale umanu, migliurà a capacità di produzzione, è migliurà u rendiment.
U cuntenutu di u travagliu:
1. Alimentazione 1: L'operatore mette u blister in u moldu;u turntable gira per una stazione (90 gradi);
2. Alimentazione 2: L'operatore mette a carta di carta nantu à u blister;u turntable gira per una stazione (90 gradi);
3. Saldatura di machina high-frequency: calà a cima di a testa-prestressing tension-welding-aumenting pressure-refrigerating pressure test-raising the top of the head-turning the turntable for one station (90 gradi);
4. Stazione di preparazione di materiale: bracciu meccanicu cumpletamente autumàticu ventosa putente, sguassate i prudutti finiti imballati;turntable gira una stazione (90 gradi), inserisci u materiale 1
Parte di u spettaculu:
Oghje, u metudu di imballaggio cumpostu di carta di carta è casing plasticu di schiuma plastica pò esse dichjaratu chì hè un locu caldu in l'imballa plastica, chì hè particularmente adattatu per a tendenza di sviluppu di cumpagnie di dimensione.Carica, scaricamentu è manipulazione automatica di machini è equipaghji, risparmiendu a forza di travagliu per u funziunamentu è u mantenimentu attuale;I schermi tattili PLC cooperanu cù u cuntrollu di u sistema, i ricordi automatichi di l'allarme di guasti cumuni, i codici di difetti cumuni è u mantenimentu convenientu.Macchina automatica di imballaggio di carte di carta in blister di batteria AC-350B (2)


Tempu di post: Dec-20-2021