Induve sò adattati i cartoners horizontale è verticali?

Induve sò iOrizzontaleCase Packer è Shanghai Column Case Packer applicabili?
In generale, a macchina di imballaggio pò esse aduprata indipindente, è pò ancu esse cunnessa cù l'equipaggiu cum'è e macchine di imballaggio per generà linee di produzzione.À questu stadiu, ci sò parechji tippi di macchine di imballaggio in u mercatu, è e so funzioni ùn sò micca listessi.Sicondu strutture diverse, u cacao pò esse divisu in macchine imballaggio verticale è macchine imballaggio horizontale.
Colonna Cartoner
Frà elli, a macchina di cartone di culonna hà una velocità di imballaggio più veloce, ma a gamma di imballaggio hè relativamente chjuca, in generale per singole commodities, cum'è pannelli di medicina.
A causa di e caratteristiche di l'imballaggio di colonna, a macchina di imballaggio di colonna hè adattata per imballà articuli assai fragili è preziosi.In cunfrontu cù a macchina di imballaggio horizontale tradiziunale, pò piglià in contu i reguli di imballaggio di merchenzie uniche.
In più, sicondu i diversi mudelli è specificazioni, i packers di casu di colonna ponu esse divisi in imballatori di casi semi-automatici è imballatori di casi attivi, è i metudi di imballaggio di casu cuntinui o intermittenti ponu esse selezziunati secondu a regulazione di produzzione è di fabricazione.
Cartonatrice orizzontale
A macchina di cartone horizontale pò esse aduprata per sigillare sacchetti di diversi prudutti cum'è medicina, alimentazione, hardware è pezzi di l'auto.
Sicondu i rapporti, a macchina di scatula horizontale hè un pruduttu novu tecnulugia chì integra machini, elettricità, gasu è luce.Realizà attivamente operazioni pratiche cum'è a piegazione di u manuale, l'apertura di u cartone, l'imballu di l'ughjettu, a stampa di u numeru di lotto di produzzione è a sigillatura.L'equipaggiu pò esse usatu indipindente o cunnessu cù altri equipaghji per pruduce una linea di produzzione cumpleta.


Tempu di Postu: Apr-13-2022